گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی فولد
نوشته شده توسط : رز علینژاد

مدتی پیش شرکت سامسونگ الکترونیکس در یک کنفرانس اولین گوشی همراهی که قابلیت خم شدن را دارد معرفی کرد این شرکت خبر داد که قصد دارد این گوشی شگفت انگیز را در آینده ای نزدیک تولید کند. حال امروز در زمانی هستیم که این شرکت کره ای به وعده خود عمل کرده و گوشی گلکسی فولد را با قابلیت خم شوندگی به بازار عرضه کرده است. این محصول جدید جزو پرچم داران موفق برند سامسونگ محسوب می شود. در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی های منحصر به فرد این جگوشی آشنا کنیم. خوشحال می شویم اگر تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

مشخصات گوشی سامسونگ Galaxy Fold

طراحی و صفحه نمایش

در صفحه نمایشگر روبرویی گلکسی فولد، نمایشگر 4.6 اینچ با کیفیت اچ دی با تکنولوژی Super AMOLED 21:9 قرار داده شده است. اما کافی است این تلفن همراه را باز کنید تا نمایشگر 7.3 اینچی QXGA+ (QHD+) با تکنولوژی AMOLED پویا و قابلیت انعطاف نامحدود آن را از تلفن همراه به تبلت تبدیل کند. تلفن گلکسی فولد در چهار رنگ به فروش خواهد رسید. این رنگ ها شامل نقره‌ای، مشکی، سبز و آبی می‌شوند و خریداران بسته به رنگی که انتخاب می‌کنند می‌توانند رنگ اتصال میان دو نمایشگر را به سلیقه خود سفارشی انتخاب کنند. گلکسی فولد اس 10 هنگامی که تا می شود به وضعیت تلفن همراه در می‌آید و ممکن است ضخیم به نظر برسد و به سختی در جیب جا گیرد.

بلندگوهای استریو با AKG میزان شده اند و انتظار می‌رود که کیفیت صدای بالایی داشته باشند. در یک یک سوی این دستگاه اسنکر اثر انگشت وجود دارد و در داخل هر نیمه بدنه گلکسی فولد یک باتری با مصرف 4380 میلی آمپر در ساعت جایگذاری شده است که هماهنگ با یکدیگر کار می کنند تا منبع انرژی واحدی باشند. گلکسی فولد بدون نیاز به هیچ سیمی قابلیت شارژ شدن دارد و از به اشتراک گذاری انرژی باتری بی سیم خود پشتیبانی می کند. این قابلیت به دارندگان این مدل این امکان را میدهد که وسیله دیگری را با استفاده از تلفن همراه گلکسی فولد شارژ کنند و برای مثال هنگام شارژ ساعت هوشمند خود آن را روی سطح صاف گاکسی فولد بگذارند. سامسونگ باور دارد که یک دستگاه لوکس باید بسته بندی عالی داشته باشد و در جعبه این محصول یک جفت هدفن بی سیم هم قرار داده است.

 قابلیت های گلکسی فولد

تلفن همراه گلکسی فولد 12 گیگابایت رم و پردازشگر 7 نانومتری دارد. در حال حاضر این ویژگی‌ها آن را به قدرتمند ترین تلفن همراه در بازار تبدیل می‌کند. گلکسی فولد 512 گیگابایت ظرفیت حافظه دارد و از یو اف اس 3 (فلش ذخیره سازی میکرو سامسونگ) پشتیبانی می‌کند. که این امکان را می‌دهد تا اطلاعات را سریع تر از گوشی همراه بخواند. با این حال هیچ امکانی برای ارتقای میزان حافظه داخلی این مدل در نظر گرفته نشده است. سیستم عامل گلکسی فولد، اندروید 9 پای است که این جدیدترین نسخه سیستم عامل گوگل می‌باشد. اما سامسونگ رابط کابری منحصر به فردتری تولید کرده که هماهنگی کامل با نمایشگر ویژه این مدل داشته باشد.

نمایشگر تاشو بزرگ تا اجرای سه برنامه را به صورت هم زمان پشتیبانی می‌کند و به دارندگان آن این اجازه را می‌دهد تا بتوانند تا هم زمان با سه برنامه بر روی نمایشگر آن کار کنند. هر زمان که گلکسی اس 10 تا شود باز هم میتوان به کار کردن با برنامه ها ادامه داد و مشکلی از این لحاظ وجود نخواهد داشت.

برنامه های کاربردی مثل پیام رسان واتساپ و آفیس خصوصا برای کار با نمایشگر 7.3 اینچی گلکسی فولد اختصاصا به روزرسانی و سازگار شده اند. در این مدل کلا شش دوربین موجود است که از این میان، 3 دوربین در پشت هستند و به ترتیب 16، 12 و 12 مگاپیکسل کیفیت دارند و یک دوربین سلفی ده مگاپیکسلی در روبرو و دو دوربین 10 و 8 مگاپیکسلی بالای نمایشگر 7.3 اینچی در داخل خمیدگی تعبیه شده اشت.

 برای اطلاع از قیمت انواع گوشی ها به سایت دیجی دو مراجعه کنید.

 





:: موضوعات مرتبط: سامسونگ , ,
:: برچسب‌ها: قیمت گوشی سامسونگ گلکسی فولد 2019 , سامسونگ فولد قیمت , قیمت گلکسی فولد در ایران , خرید گلکسی فولد , Galaxy fold قیمت ,
:: بازدید از این مطلب : 540
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: